lördag 29 mars 2008

lördag kväll

Jag hade tänkt att jobba ikväll, men sa nej i sista stund för att jag kände att jag måste skriva klart uppgiften till på tisdag. Är det det jag har gjort? Inte. Däremot har jag tittat på film, spelat lite travian ( oops), promenerat Vilde en extra gång och pratat i telefon. Dock handlade ju de flesta av samtalen om uppgiften, ingen verkar ha börjat, känns skönt.

Var tänkt att jag skulle åka hemåt och M åt sitt håll men istället valde vi att stanna i stan och fira påsk/jobba, har interiktigt råd att ta ledigt nu när vi kommer att ha trippla ( !! ) hyror i maj.

Annars är allt bra, trött på slasket men det börjar i alla fall att bli ljusare. Så skönt!

aja, nu ska jag återgå till filmen och äta lite mer choklad.

trevlig kväll!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Kikar in och säger hej! Hoppas att våren kommer till er oxå!
Kram K